Årsmöte och minikonferens

Härmed inbjuds samtliga medlemmar att delta i vårt årsmöte och minikonferens 2012.
Minikonferensen kommer att hållas i räddningsverkets lokaler vid Rosersberg den 26 september 2012 mellan c:a 09.30 – 16.30.

Programmet för dagen är att vi träffas mellan 09.00-09.30 och dricker kaffe och därefter håller vi vårt årsmöte.

Strax efter 10.00 börjar våra föreläsningar:

• Tony Möörk och rättsentomolog Anders Lindström redovisar ett spännande ärende från Örebro.
  • Trond Sandsbråten från Norge berättar om platsundersökningen på Utöya
  • Bombguppens Bruker låda kommer att visa att den kan användas till andra saker än att söka sprängmedel.

Vi bjuder på lunch och kaffe.

Några utställare av kriminalteknisk materiel kommer att vara på plats.

Anmälan för att delta på medlemsmötet görs senast onsdagen den 19 september på info@kriminalteknikforeningen.se. I anmälan skall det stå namn och myndighet (Går bra att anmäla flera namn i samma mail)

Varmt välkomna önskar styrelsen för SKF!

Inbjudan minifonferens och årsmöte SKF 2012
Dagsprogram årsmöte SKF 2012